Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Silmeven | użytkownik

imię i nazwiskoMadeline Eon adresNeitherworld zarejestrowany02.06.2008 @09:59:18 ostatnio na stronie09.12.2015 @17:23:19
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwsilmeven.deviantart.com
digarty37 komentarze755 posty na forum9

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Nekta    28.07.2011 @11:34:20
Widocznie coś w tym musi być, może jakieś niespełnione ludzkie marzenie :D
_______
"Zaśmiecam język z lubością
Znieprawiam, do złego kuszę
Zakusy mam bolszewickie
I sączę jad w młode dusze"

J. Tuwim
~Sturmir    28.07.2011 @00:30:37
no dzieki. Z tym One Piecem to jednak nie przesadzam. Staram sie utrzymac swoj wlasny styl, ale wciaz wiele sie na OP wzoruje. Nie da sie zaprzeczyc, ze Steampunkowe klimaty byly motywem przewodnim dla tych postaci. Moze nie dla kazdej, ale zawsze cos wyhaczylem.
~0silence0    27.07.2011 @17:22:16
Piekne prace. Pozdrawiam
~0silence0    27.07.2011 @16:54:26
Dzieki
~martak92    27.07.2011 @12:14:44
Dzięki za komentarz
_______
W życiu istnieją rzeczy, o które warto walczyć do samego końca... http://www.youtube.com/watch?v=_BIdIcKahfU&feature=player_embedded
~WolfWood    26.07.2011 @22:52:11
rzeczywiście uniwersum było dowolne więc trochę się steam-punkiem wzorowałem , niestety nie najlepiej poszło ;/
~Magdziaczeq    26.07.2011 @15:50:11
Zazdroszczę Ci talentu szycia, naprawdę. Bardzo praktyczna umiejętność
_______
Dobranoc - działa na mnie jak narkotyk...
^sleepwalker    25.07.2011 @21:39:29
Trafne spostrzeżenie Dziękuję
_______
A tak chciałem zareklamować nową artystkę
PsotnicA http://psotnica.digart.pl/
~vcx88    13.06.2011 @21:06:18
och usunełas epopeje a ja nie zdązyłam jej całej przeczytac ty niedobra xD
ja ja sie ciesze że jestem juz po sesji :D
_______
Życie jest jak sen, nim sie obudzisz umrzesz...
~vcx88    13.06.2011 @20:28:38
a i czekam na twój komiks z chęcią zabacze i przeczytam
_______
Życie jest jak sen, nim sie obudzisz umrzesz...
~vcx88    13.06.2011 @20:24:59
o lol może kiedyś przeczytam twój komentarz ale się opisałas peace and love
_______
Życie jest jak sen, nim sie obudzisz umrzesz...
~Karinka123    07.06.2011 @11:44:52
Dzieki^^ No racja,ten styl jest już bardzo oklepany, pewnie dlatego tez ze przyjemnie sie rysuje w ten sposob ;] no chcialabym znalezc ,,swój,, styl,ktory bylby oryginalny ale tez podobal sie innym, ale na to chyba za wczesnie ,bo nie rysuje tak dobrze by stworzyć cos nowego... ale moze kiedys..;D
~Magdziaczeq    06.06.2011 @20:14:48
No cóż, gegika wychodzi Ci ślicznie. Ja jakoś noigdy nie mam głowy do głębokich tematów, ajj... A szkoda. Zostaję więc przy totalnych pustkach aczkolwiek miłych dla oka mam nadzieję :D
_______
Dobranoc - działa na mnie jak narkotyk...
~heniek    06.06.2011 @00:19:32
Ja się ciesze, że w końcu mogłem ich umieścić :D

W końcu oni są ogólnie postaciami, które pojawiają się w czerni i bieli, tak jak mówiłaś więc uważam, że takie przedstawienie, z lekką surowością jak najbardziej do nich pasuje ^^
I jest nadal moim ulubionym Pochlebcą Tyle, że on jest taką postacią najbardziej komiczną z nich i dlatego chciałem go przedstawić tak nieco żartobliwiej ^^ Ale mimo to nie chciałbym się z nim spotkać sam na sam :'D
_______
-Szedlem sobie po bulki do sklepu, kiedy nagle spadl na mnie kon
-Oh! I co?
-Nic... Akurat mialem na sobie zbroje plytowa
~vcx88    05.06.2011 @20:02:33
hahaha no faktycznie jak praca jest podpisana ze anatomia kuleje to nie wiem gdzie ty wykręcanie zauwazyłaś xD
co do stylu gakiga obejrzyj berserka jest on managą i wcale nie ma tam spiczastych nosów i wielkich oczów a kreska jest bardzo realistyczna a nawet mało co przypomina zwykła kreske mangowa i porusza wszytkie tematy o których napisałas a jest po prostu stylem dark fantasy a w twoich pracach jak narazie nie widac jakis problemów egzystencjalnych , społecznych czt tematów tabu.
I ja faktycznie nie zauwazyłam w żadnej z twoich prac jakis problemów egzystencjalnych , społecznych czt tematów tabu więc nie wiem o co kaman no chyba ze wskażesz mi choz jedna taka twoja prace zamieszczoną tutaj która by wskazywała ze jest sie czym pochwalic w tym temacie bo równie dobrze jak moge powiedziec ze masz galerie w stylu po prostu fantasy z zwykła polska kreska mangowa i raczej nie mogła bys mi nic zarzucic przeciw memu słowu bo taka jest w sumie prawda dopuki nie ukazesz czegos czym sie tak szczycisz hehe
i nie masz zamieszczonego tu rzadnego komiksu wiec nie wiem po co takie ogłaszanie o czyms cos robisz gdzies tam do szuflady jak tego nie widac lol
no i nie da się ukryc ze twoje prace raczej do realizmu maja tyle co piernik do waiatraka narazie nie przecze ze sie to kiedys zmieni ale mysle ze dopiero jak opublikujesz cos w stylu gakigi i kreska i fabuła to mozesz twardo bronic ze rysujesz w tymz stylu bo takie opowiadanie jakos według mnie opowiadanie bajek nad wyrost to w sumie tez moge mówic ze rysuję w stylu gakigi bo prowadze swoja kreske w styl realistyczny i w moim komiksie poruszane sa kweste egzystencjalne i społeczne i inne , az sobie chyba zrobie wielki szyld na profilu hahahaha

i nie myslze chce cie obrazic czy coś ale to moje zdanie na ten temat
_______
Życie jest jak sen, nim sie obudzisz umrzesz...
~olala349    05.06.2011 @18:45:17
Dzięki trochę miałam problemz tym tłem ;p
~Kaora    05.06.2011 @18:03:12
Eeej no co Ty Myślę, że jeśli napisałabyś książkę w oparciu o swoją wampirzą historię, to byłaby ona całkiem popularna, bo Twoja koncepcja jest ciekawa. Nie mówiąc już o tym, że cudownie odmienna od obecnego postrzegania wampirów w literaturze
~hammer159    05.06.2011 @16:08:24
Nie zawsze czytam opisy pod rysunkami. Szczególnie, gdy są one długie. Poza tym zajrzałem do Twojej galerii, wierz mi. Tamta postać znajduje się tylko na jednym z Twoich rysunków, jest mała i całkowicie niepodobna do tego z drugiego rysunku. No ale trudno. Jeszcze raz powtórzę: Ciekawa galeria
~paintart    05.06.2011 @15:02:55
Ja mam trochę dość Łodzi za sprawa nieprzyjemnych okolic ale źle aż tak bardzo nie jest. Co do historii Raijina będzie ona zupełnie moja. Jedyne nawiazanie bedzie w przy jego smierci oraz chce jakoś wkomponowac "kuwabara, kuwabara! " by miało to ręce i nogi. Jak chcesz to niedługo na deviancie pojawi się pelna postać oraz jego przeciwnicy. Chociaż teraz termin "niedługo" dla mnie oznacza bliżej nie określony czas. Wszystko zależeć będzie od tego jak mi się sprawy ulożą.
_______
All or Nothing | Failures No Option
~vcx88    05.06.2011 @13:55:14
a i dzięki bo faktycznie tak jest będe sie pilnowac na nasteny raz hehe
_______
Życie jest jak sen, nim sie obudzisz umrzesz...
~vcx88    05.06.2011 @13:44:11
pociesza mnie to że twoje prace też nie sa anatomicznie poprawne mimo że teorie widze masz na blache wykuta hehe :p
_______
Życie jest jak sen, nim sie obudzisz umrzesz...
~Sturmir    05.06.2011 @12:57:04
dzieki za komentarz, napewno przemysle twoje rady Ja jakos lubie kreskowanie, chocby niechlujne, nawet gdy praca miala byc tak jak to ujelas monochromatyczna. Nie wiem, zboczenie juz mam jakies.
~vcx88    05.06.2011 @12:33:27
nie wiem czy zauwazyłas też że ręka krótsza jest po prostu zgięta i łokiec poszedł do tyłu
_______
Życie jest jak sen, nim sie obudzisz umrzesz...
~Dianadu    05.06.2011 @12:10:49
To zobacz u mnie ile ja mam pracy przed sobą ;/ . Z resztą ciekawi mnie dlaczego wszystkie moje rysunki jakie dodam zostają usunięte ;/ .
~paintart    05.06.2011 @11:59:09
Jesteś z Łodzi? Anyway, aleś się przywalila do najmniej ważnego szczegoluWiadomo o co chodzi przecierz. I na prawdę obchodzilaby Cię jego historia?.
_______
All or Nothing | Failures No Option
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt